האתר של אושרית
סיפורים & מדריכים

סיפורים & מדריכים

ברוכים הבאים לעמוד החדש שלנו. כאן יהיו סיפורים אישיים שלכן! כן שלכן (רק מה שאתן מוכנות שלתף כמובן) ברור שתהיה אפשרות לעלות בצורה אנונימית. כל דבר שתרצו לעלות לפה אני אתן עליו מענה בשביל מתן עזרה לכן בהקדם האפשרי אבל כמובן שאחרות שגולשות פה באתר כבר יכולות לעזור לך גם 😉.

ב נ ו ס ף . . . אני אעלה כאן כל מיני מדריכים ופוסטים (כמו זה שכבר יש כאן איך להשיג אותו) ובקשות שלכן.

אז גלישה נעימה ❤

איך להשיג את הבחור שאת רוצה...?

אז קודם כל אני מנסה לעשות את האתר פעיל וכל פעם לעלות דברים מגניבים אחרים שאתן אוהבות אז אם יש בקשות מיוחדות לפוסט, דף... או כל דבר אחר תעצרו כאן ותרדו להגיב ולרשום את מה שאתן רוצות אני אענה לכל שאלה שצריך.

עכשיו נעבור למה שכולנו חיכינו לו😉

איך להשיג את הבחור שאת רוצה!

שלב 1: בירורים💭🤔

קןדם כל לפני הכל ולפני שתעשי איזה שהוא מהלך עליו לדעתי תבררי על הבחור שלך כמה דברים חשובים: *שהוא רווק (זה יהיה מאוד מביך אם תתחילי איתו ויש לו חברה).

*שהוא לא מאוהב במישהי כבר (אל תכנסי לסיפור שאת יודעת מראש שהוא מאוהב במישהי אחרת זה סתם מסובך).

*שהוא פנוי רגשית לאהבה (יש בחורים שהם לא הרבה זמן אחרי פרידה כואבת... או דחייה... או שסתם לא פנויים רגשית לאהבה לכן זה גם דבר מאוד חשוב לברר).

*ושהוא אוהב בנות בכלל... (אין מה לפרט פה... פשוט תבררי שהוא אוהב בנות אם את לא יודעת אנחנו לא שופטות!).

איך לברר? שאלה מצויינת!

אז ככה אם אתם באותו בית ספר... או באותו איזור עבודה תחפשי חברות/חברים שמכירים אותו ויכולים לתת לך מענה על השאלות שהסברתי לך עליהן למעלה. אם זה דרך אתר או קבוצה את יכולה לעשות את אותו הדבר או שפשוט את יכולה לשאול בכללי "היי רציתי לשאול למי מכאן יש חבר/ה בשביל לדעת אחרי כמה זמן התחלתם להחזיק ידיים אם בכלל " או משהו בסגנון.

שלב 2: מתחילים!👈

אחרי שביררת שהבחור שלך פנוי הגיע הזמן למהלך ראשון.

אם אתם עד עכשיו לא דיברתם וגם אם כן (במידה ואתם לא מדברים הרבה ...) אז אני רוצה שתגשי אליו ותשאלי אותו על סרט שאת אוהבת אם הוא מכיר ומה דעתו עליו (כמובן שלא סרט רומנטי או משהו כזה... כי בנים בדרך כלל לא מתחברים לסרטים כאלה).

שלב 3: לשבור את הקרח🧊

אחרי שהתחלת ליצור איתו תחומי עניין משותפים תנסי להפוך את הקשר שלו ליותר נגיש... למה אני מתכוונת? עכשיו תדעו.

קודם כל תנסי לדבר איתו הרבה על התחומי עניין משותפים שלכם זה יוביל למספר טלפון אחרי כמה זמן אבל במידה ואת רוצה אותו נגיד עוד לפני ואת מתביישת לבקש מספר או אינסטגרם תבקשי תמונה איתו  אבל לא "אפשר תמונה איתך?" אלא "היי שומע? בא לך שנצטלם סתם כזה בשביל הסטורי באינסטה?" ואז את תיהי חייבת את השם משתמש שלו בשביל לתייג אותו😉 או שאת יכולה לעשות איתו איזה ציור או עבודה על משהו ותצלמי ואז את גם יכולה מספר וגם אינסטה או מה שבא לך.

שלב 4:לשמור על קשר👫

עכשיו שיש לך דרך לדבר איתו אז זוכרת שאמרתי לך ליצור איתו תחומי עיניין משותפים? זה הזמן לקחת אותם בידיים.

עכשיו נגיד כל פעם שיצא פרק של סדרה משותפת... או או שחבר משותף יעלה סטורי (אפשר לדבר על זה😝🤭),  או שאפילו הוא יעלה איזה סטורי זה הזמן להגיב לו.

ככה תנסי לדבר איתו הרבה ואם את רואה שזורם לכם אפילו שעכשיו קורונה וזה ... אם אתם גרים באותה העיר אז אחרי נגיד לפחות כמה ימים או שבוע שאתם מדבר ברצף את יכולה לשאול אותו אם סתם בא לו לצאת לסיבוב ואולי אפילו לקנות משקה במכלות קרובה... או לבוא אחד אל השני... אם אתם לא גרים באותה העיר לצערי תצטרכי לחכות לאחרי הסגר אבל אז יהיו לך יותר אפשרויות אחרי הסגר כמו לצאת לאיזה קניון.... ללכת לעיר עם חנוצ שרציתם לבקר בה.... או אפילו סתם לשבת לגלידה או פיצה....

שלב 5: זה קורה🤩

עכשיו כל מה שנשאר לך לעשות זה לא למהר יותר מידי.... ולתת לזמן לעשות את שלו.

ותאמיני שלאט לאט עם הזמן הוא יציע לך 😉🥳💌

ואז אתן יכוחות לבקש ממני פוסט או מדריך לזוגות🤝💏

בקיצור ב ה צ ל ח ה 💋

ותודיעו לי אם זה עבד... ואם לא. או אם סתם צריכות עצה לגבי משהו.

סל קניות

סל הקניות ריק.

body { background-image:url('rain.jpg');https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1Istig.RIWKJjSZFgq6zoxXXar/Laeacco.jpg }